enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
15,9274
EURO
17,0456
ALTIN
949,16
BIST
2.380,90
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
24°C
İstanbul
24°C
Açık
Salı Açık
25°C
Çarşamba Açık
26°C
Perşembe Az Bulutlu
25°C
Cuma Parçalı Bulutlu
25°C

Sanal Dünyada Hayran Kitlenizi Belirleyin

Rekabetçi yönü ve her gün hızla genişleyen hayran kitlesi ile sanal dünyanın yeni fenomeni E-Spor.

Sanal Dünyada Hayran Kitlenizi Belirleyin

Rekabetçi yönü ve her gün hızla genişleyen hayran kitlesi ile sanal dünyanın yeni fenomeni E-Spor. Geniş oyuncu kitlesi bulunan sektör, her yaş grubundan oyuncu ve izleyiciye sahip. 1972 yılında Stanford Üniversitesi’nde gerçekleşen SpaceWar isimli E-Spor oyunu en eski turnuva olduğu bilinmekte. 

 

Mücadele ve stratejinin ön planda olduğu video oyunlarına ise ilgi büyük. Gitgide büyüyen teknoloji endüstrisinde farklı takımlar yer alıyor. Oyunlarda her takım oyuncusu yeteneğini ve profesyonelliğini gözler önüne seriyor.   

 

Aynı zamanda iletişim teknolojilerinde meydana gelen yeniliklerle birlikte dijital ortamlar birer sosyalleşme alanı haline geldi. 

 

100 Milyon kişiden biri olun

 

Ülkemizde rekabetçi video oyunlarının giderek profesyonelleşmesi sonucu farklı sektörlerde çalışmalar yürüten işadamları, yatırımlarını E-Spor’a yöneltmeye başladı. Yatırımcılar tarafından son dönemlerde yoğun ilgi görmesinin temel sebebi olarak içerik açısından sağladığı farklı seçenekler olduğunu söyleyebiliriz.

 

Galatasaray, Beşiktaş ve Fenerbahçe gibi popüler spor kulüpleri başta olmak üzere birçok E-Spor takımının bu alanda kendi stratejilerini kurguladıklarını ifade eden Dijital Gen Kurucusu Sercan Kasım, “Dünyada 100 milyondan fazla oyuncusu olan E-Spor’un, zihinlerdeki yerini sağlamlaştırmaya devam edeceğini söylemek pekte şaşırtıcı olmaz. League of Legends ,Call of Duty, Dota2, Counter Strike, FIFA ,PUBG gibi farklı popüler oyunların yer aldığı bir dünyada siz de yerinizi alın” dedi.

 

“Genç nesilleri destekliyoruz”

 

Yeni gelişen sektörde kurumsal firmaların da isimlerini yazdırmaya devam ettiğini hatırlatan Kasım, “Uluslararası arenada yerini almak isteyen yazılım ve teknoloji firması Dijital Gen olarak, Okeanosvlr isimli E-Spor oyuncusu Gürkan Yıldız‘a sponsor olduk. Yeni bir başlangıç yapan Gürkan’a yayınlarında ve oyunlarında başarılar diliyorum olmasını dilerim” diyerek ekledi.

 

Genç yetenekleri daima desteklediğini söyleyen Sercan Kasım, E-Spor’un gelecek nesillere ilham olacağına inandığını belirtti.

Kaynak: (BHA) – Beyaz Haber Ajansı